„Spolupráca s CLIMAX-om začala pred 16 rokmi, keď som sa prvýkrát stretol s Mirkom Jakubcom, aby sme riešili zlepšenie vo firme. Mimochodom, tento proces prebieha neustále,“ upresňuje Martin Staněk.
Ako tréner predajných seminárov a konzultant má rád, keď sa ľudia naučia nejaký princíp, ktorý následne použijú a ich obchodné rokovania sú vďaka tomu efektívnejšie a oni sami posúvajú svoje predajné a obchodné schopnosti na vyššiu úroveň.
„Ešte radšej mám, keď niektoré princípy použijú aj v rodine. Všetci predávame, či už je to služba, výrobok alebo uprataná izba, a zvládame námietky. Neprevalcovaný zákazník, ktorý má dobrý pocit z uzavretého obchodu; neprevalcovaná manželka, manžel, dieťa a dobrý pocit na oboch stranách je tiež dôvod, ktorý ma napĺňa,“ dodáva Martin.
A čo Martinovi spolupráca s CLIMAX-om priniesla? „Mne osobne uistenie v tom, že poctivosť, inteligencia a pracovitosť sa môže v dnešnom tvrdom svete presadiť. CLIMAX je pre mňa synonymum inteligencie, dobrej komunikácie, tvorivosti a poctivosti. I keď je teraz CLIMAX modernejší než predtým, základy zostávajú rovnaké,“ hovorí. Jeho životné motto je: „Čomu dávaš pozornosť, to rastie, a tak venuj pozornosť tomu dobrému v živote.“ „Obdivujem odvahu, keď človek v pravom čase povie áno alebo nie, a snažím sa o to, aby som sa správal tak, aby som nemusel nič tajiť tak doma, ako v práci. To je pre mňa sloboda,“ uzatvára Martin Staněk.