Školíme. Kvalitný zákaznícky servis je pre nás totiž kľúčový. |
AKTUALITY
Tento rok máme naplánovaných 24 školení pre našich partnerov. Chceme zákazníkovi garantovať tie najkvalitnejšie služby, pretože len tak bude mať z našich výrobkov radosť bez starostí.
Vo svete tieniacej techniky zohráva školenie zásadnú úlohu. V CLIMAXe sme si toho vedomí a pravidelne preškoľujeme našich partnerov. Prečo je školenie také dôležité? Jednoducho preto, že zaisťuje, že všetci CLIMAX partneri sú pripravení poskytnúť zákazníkom prvotriedny servis.
(Petr Tinka so školiteľmi zo spoločnosti Somfy. Školili sme partnerov o novinkách zo Somfy aj inteligentnej domácnosti. Foto: CLIMAX)
Kvalitný výrobok potrebuje kvalitný servis
Každý z vás sa môže stretnúť s rôznymi situáciami, keď potrebujete pomoc s našimi tieniacimi systémami. Či už je to inštalácia nových žalúzií, oprava roliet, alebo jednoducho rada ohľadom údržby, určite očakávate, že servis bude rýchly, profesionálny a presne zodpovedajúci vašim potrebám.
Petr Tinka, vedúci oddelenia Technickej podpory a náš hlavný školiteľ vysvetľuje: „Ak naši partneri dostatočne nepoznajú výrobky, ktoré chcú dodávať svojim zákazníkom, potom môže dochádzať k chybám pri riešení zákazky (navrhnú nevhodné riešenie), pri vymeriavaní a tiež pri montáži. Stretávame sa s tým, že naši servisní technici prídu na reklamáciu a zistia, že porucha je spôsobená zlou montážou."
Preto sa zameriavame na odborné školenia ohľadom noviniek v sortimente, spôsoboch vymeriavania a montáže a tiež výmene praktických skúseností. Naši partneri dokonca navštevujú výrobné haly. Ide nám o detaily.
Vďaka pravidelným školeniam sú naši partneri vybavení znalosťami o najnovších technológiách, akou je napríklad inteligentná domácnosť od spoločnosti Somfy. Tieniaca technika je dynamicky sa vyvíjajúce odvetvie, ktoré reaguje na moderné technológie a integruje ich do svojich výrobkov.
(Tento rok plánujeme 24 školení. Záleží nám na zákazníckom servise a kvalitných službách. Foto: CLIMAX)
Budujeme značku
Niektorí ľudia si môžu klásť otázku, prečo by mala spoločnosť investovať toľko do školenia svojich partnerov. Odpoveď je jednoduchá: záleží nám na značke CLIMAX. Kvalitný servis, ktorý zahŕňa aj rýchlu a efektívnu pomoc v prípade potreby, je tým, čo zákazníci ocenia a čo ich udrží vernými našej značke.
Ako to teda u nás prebieha? „Každoročne od januára do apríla organizujeme seriál školenia. Každé školenie je zamerané na určitú skupinu výrobkov a naši partneri sa potom na zvolený typ školenia prihlásia cez e-shop,“ vysvetľuje P. Tinka.
„Jedna časť tém sa týka našich výrobkov – tie školím ja, druhá časť je venovaná elektroovládanie – na to mám pozvaných kolegov zo Somfy. Účasť na týchto školeniach pomáha našim partnerom udržiavať povedomie o spoločnosti CLIMAX a o ich výrobkoch, pomáha im orientovať sa v ponuke sortimentu.“
(Dôležitou súčasťou školenia sú praktické ukážky. Foto: CLIMAX)
Kvalita je proces
Nič nie je horšie ako sklamaný zákazník, ktorý nedostal očakávanú pomoc alebo riešenie svojho problému. To nielenže môže poškodiť povesť spoločnosti, ale tiež vedie k strate dôvery. CLIMAX stavia na partnerstve.
Pre partnerov ide hlavne o praktické problémy, s ktorými sa môžu stretnúť: Podľa P. Tinku partneri teda: „Získavajú informácie o novinkách a zmenách, o práci s cenníkmi a e-shopom. Pri školení sú k dispozícii vzorky a je možné na mieste vyriešiť niektoré otázky a problémy. Súčasťou školenia sú exkurzie do výrob a ďalším dôležitým prínosom je osobný kontakt s ľuďmi, s ktorými sme inak len na telefóne.“
Pokiaľ teda hľadáte kvalitu, v CLIMAXe robíme všetko preto, aby ste ju u nás našli. Bezstarostné používanie našich produktov vám, veríme, prinesie pohodlie a radosť. Tieňte efektívne s CLIMAXom.
Obchodné podmienky | Reklamačný poriadok | Pro média | Certifikáty | Zásady spracovania osobných údajov
© Copyright 2020 SERVIS CLIMAX, a.s.
Akékoľvek použitie obsahu vrátane prevzatia, šírenia či ďalšieho sprístupňovania článkov, fotografií je bez písomného súhlasu SERVIS CLIMAX, a.s. zakázané.